A pompa eccentrica di a serie GCN hè una pompa à vite sigillata nantu à l'ingranaggi interni, chì appartene à a pompa di spostamentu di u rotore. A parte essenziale hè custituita da a cumbinazione di un statore cù una filettatura femina à dui principii è un rotore cù una vite à un principiu. Quandu l'arburu di trasmissione face chì u rotore si move in planetariu per via di l'accoppiamentu universale, trà u statore è u rotore, essendu ingranati continuamente, si formanu parechji spazii. Siccomu questi spazii invariati in vulume sò in muvimentu assiale, a manipolazione di u mediu deve esse trasmessa à u portu di uscita da u portu di entrata. I liquidi si trasmettenu per ùn esse cunfusi o disruptivi, dunque hè più adatta per u sollevamentu di mezi chì cuntenenu materia solida, particelle abrasive è liquidi viscosi.
L'asta di accoppiamentu termina à e duie estremità in giunti universali di tipu pernu. U pernu è a boccola sò fatti di metallu speciale, a durabilità di u giuntu hè assai migliurata, a custruzzione simplice hè faciule è rapida da smuntà.
Statore furnitu à e duie estremità cù collarini esterni vulcanizati chì furniscenu una sigillatura sicura à a sezione di aspirazione è di mandata. Prutege u carter di u statore contr'à a currusione.
A pompa eccentrica seriale GCN hè stata cuncipita apposta per esse aduprata in navi di corta lunghezza è senza struttura di accoppiamentu à scintille.
Pressione massima:
0,6 MPa à una tappa; 1,2 MPa à duie tappe.
Flussu massimu: 200 m3/h.
Viscosità massima: 1,5 * 105cst.
Temperatura massima permessa: 80 ℃
Gamma d'applicazione:
Industria navale: hè aduprata principalmente in nave per trasferisce oliu residuale, stripping, acque reflue è acqua di mare.