pompa à vite 2024/7/31

Finu à u ferraghju 2020, un depositu di petroliu in un portu maritimu brasilianu utilizava duie pompe centrifughe per trasportà u petroliu pesante da i serbatoi di almacenamentu à i camion cisterna o à e navi. Questu richiede l'iniezione di carburante diesel per riduce l'alta viscosità di u mediu, chì hè caru. I pruprietarii guadagnanu almenu $ 2.000 per ghjornu. Inoltre, e pompe centrifughe spessu si falliscenu per via di danni da cavitazione. U pruprietariu hà decisu di rimpiazzà prima una di e duie pompe centrifughe cù una pompa multivite NOTOS® di NETZSCH. Grazie à a so ottima capacità di aspirazione, a pompa à quattru viti 4NS scelta hè ancu adatta per i mezi à alta viscosità finu à 200.000 cSt, furnendu portate finu à 3000 m3 / h. Dopu a messa in serviziu, hè diventatu chjaru chì a pompa multivite pò funziunà senza cavitazione ancu à portate significativamente più elevate paragunate à altre pompe centrifughe. Un altru vantaghju hè chì ùn hè più necessariu aghjunghje grandi quantità di carburante diesel. Basatu annantu à sta sperienza pusitiva, in ferraghju 2020 u cliente hà ancu decisu di rimpiazzà a seconda pompa centrifuga cù NOTOS ®. Inoltre, hè chjaru chì u cunsumu d'energia pò esse riduttu significativamente.
«Queste pompe sò aduprate per trasportà u petroliu pesante da i parchi di cisterne à i camion cisterna o à e navi in ​​i porti marittimi di u nord-est di u Brasile, soprattuttu durante i periodi di siccità», spiega Vitor Assmann, Senior Sales Manager in NETZSCH Brasile. «Questu hè perchè e centrale idroelettriche di u paese producenu menu energia durante questi periodi, ciò chì aumenta a dumanda di petroliu pesante. Finu à u ferraghju 2020, stu trasferimentu hè statu realizatu cù duie pompe centrifughe, ma sta pompa centrifuga hà luttatu cù un ambiente à alta viscosità.» «E pompe centrifughe cunvinziunali anu una scarsa capacità di aspirazione, ciò chì significa chì una parte di u petroliu ferma in u reservoir è ùn pò esse aduprata», spiega Vitor Assmann. «Inoltre, una tecnulugia incorretta pò purtà à cavitazione, chì porta à un fallimentu di a pompa à longu andà.»
Dui pompe centrifughe in una stazione di depositu brasiliana soffrenu ancu di cavitazione. A causa di l'alta viscosità, u valore NPSHa di u sistema hè bassu, soprattuttu di notte, ciò chì porta à a necessità di aghjunghje carburante diesel caru à u petroliu pesante per riduce a viscosità. "Circa 3.000 litri devenu esse aghjunti ogni ghjornu, ciò chì costa almenu 2.000 dollari à ghjornu", hà cuntinuatu Asman. Per migliurà l'affidabilità è l'efficienza di u prucessu è riduce i costi energetichi, u pruprietariu hà decisu di rimpiazzà una di e duie pompe centrifughe cù una pompa multivite NOTOS ® di NETZSCH è paragunà e prestazioni di e duie unità.
A gamma NOTOS ® include tipicamente pompe multivite cù duie (2NS), trè (3NS) o quattru (4NS) viti, chì ponu esse aduprate in modu flessibile per trattà diverse viscosità è ancu portate elevate. Un depositu di petroliu in Brasile avia bisognu di una pompa capace di pompà finu à 200 m3/h di petroliu pesante à una pressione di 18 bar, una temperatura di 10-50 °C è una viscosità finu à 9000 cSt. U pruprietariu di u parcu di serbatoi hà optatu per una pompa à doppia vite 4NS, chì hà una capacità finu à 3000 m3/h è hè adatta per fluidi altamente viscosi finu à 200.000 cSt.
A pompa hè assai affidabile, pò resiste à u funziunamentu à seccu è pò esse fabbricata cù materiali specificamente selezziunati per l'applicazione. E tecnulugie di fabricazione muderne permettenu tolleranze più strette trà i cumpunenti dinamici è statichi, riducendu cusì a necessità di rifusione. In cumbinazione cù a forma di a camera di pompa ottimizzata per u flussu, si ottiene una alta efficienza.
Tuttavia, in più di l'efficienza, a flessibilità di a pompa in termini di viscosità di u mediu pompatu hè particularmente impurtante per i pruprietarii di parchi di serbatoi brasiliani: "Mentre chì u campu di funziunamentu di e pompe centrifughe hè strettu è à misura chì a viscosità aumenta, a so efficienza diminuisce bruscamente. A pompa multi-vite NOTOS ® funziona in modu assai efficiente in tutta a gamma di viscosità ", spiega u Senior Sales Manager. "Stu cuncettu di pompaggio hè basatu annantu à l'interazione trà a coclea è l'alloghju. Forma una camera di trasportu in a quale u mediu si move continuamente da u latu d'entrata à u latu di scarica sottu pressione stabile - quasi indipendentemente da a consistenza o a viscosità di u mediu ". A portata hè influenzata da a velocità di a pompa, u diametru è u passu di a coclea. Di cunsiguenza, hè direttamente proporzionale à a velocità è pò esse aghjustata senza intoppi attraversu ella.
Queste pompe ponu esse adattate à l'applicazione attuale per ottene prestazioni ottimali. Questu riguarda principalmente e dimensioni di a pompa è e so tolleranze, è ancu l'accessori. Per esempiu, si ponu aduprà valvole di sovrapressione, diversi sistemi di tenuta è dispositivi di monitoraghju di cuscinetti chì utilizanu sensori di temperatura è vibrazioni. "Per l'applicazione brasiliana, a viscosità di u fluidu cumminata cù a velocità di a pompa richiedeva una doppia tenuta cù un sistema di tenuta esterna", spiega Vitor Assmann. À a dumanda di u cliente, u disignu hè conforme à i requisiti API.
Siccomu a 4NS pò funziunà in ambienti à alta viscosità, ùn ci hè bisognu d'injectà carburante diesel. Questu, à u so tornu, hà riduttu i costi di $ 2.000 per ghjornu. Inoltre, a pompa funziona in modu più efficiente quandu pompa tali mezi viscosi, riducendu u cunsumu d'energia di più di u 40% à 65 kW. Questu risparmia ancu di più costi energetichi, soprattuttu dopu una fase di prova riescita in ferraghju 2020, a seconda pompa centrifuga esistente hè stata ancu rimpiazzata da una 4NS.
Dapoi più di 70 anni, NETZSCH Pumps & Systems serve u mercatu mundiale cù pompe à vite unica NEMO®, pompe à palette rotative TORNADO®, pompe multivite NOTOS®, pompe peristaltiche PERIPRO®, trituratori, sistemi di svuotamentu di fusti, apparecchiature di dosaggio è accessori. Fornemu suluzioni persunalizate è cumplete per applicazioni in diverse industrie. Cù più di 2.300 impiegati è un fatturatu di 352 milioni d'euri (annu fiscale 2022), NETZSCH Pumps & Systems hè a più grande unità cummerciale di u Gruppu NETZSCH cù u fatturatu più altu, inseme cù NETZSCH Analysis & Testing è NETZSCH Grinding & Dispersion. I nostri standard sò elevati. Prumettimu à i nostri clienti "Eccellenza Comprovata" - prudutti è servizii eccezziunali in tutti i settori. Dapoi u 1873, avemu dimustratu più è più volte chì pudemu mantene sta prumessa.
Manufacturing & Engineering Magazine, abbreviata MEM, hè a principale rivista d'ingegneria è fonte d'infurmazioni di fabricazione in u Regnu Unitu, chì copre diverse aree di nutizie di l'industria cum'è: Fabbricazione à cuntrattu, Stampa 3D, Ingegneria strutturale è civile, Automotive, Ingegneria aerospaziale, Ingegneria marina, Ingegneria ferroviaria, ingegneria industriale, CAD, cuncepimentu preliminare è assai di più!


Data di publicazione: 31 di lugliu di u 2024