1. Nisuna circulazione di fluidu di lavaggio è una estremità di a cavità di sigillatura hè chjusa
2. Hè generalmente adupratu in l'industria chimica quandu a pressione è a temperatura di a camera di sigillatura sò basse.
3. Di solitu adupratu per u trasportu di u mediu hè in cundizioni relativamente pulite.
4, da a surtita di a pompa attraversu l'orifiziu di limitazione di u flussu per sigillà u prucessu di ciclu. U liquidu di lavaggio entra in a cavità di sigillatura vicinu à a faccia finale di a tenuta meccanica, lava a faccia finale, è poi torna attraversu a cavità di sigillatura à a pompa.
5. U schema di lavaggio 11 hè u schema di lavaggio standard per tutte e guarnizioni à faccia singola è e cundizioni di travagliu pulite.
6, da a surtita di a pompa attraversu l'orifiziu di limitazione di u flussu per sigillà u prucessu di ciclu. U liquidu di lavaggio entra in a cavità di sigillatura vicinu à a faccia finale di a tenuta meccanica, lava a faccia finale, è poi torna attraversu a cavità di sigillatura à a pompa.
7. U schema di lavaggio 11 hè u schema di lavaggio standard per tutte e guarnizioni à estremità unica è e cundizioni di travagliu pulite.
8. In u casu di una pompa verticale senza foru di drenaggiu, a pressione di a camera di sigillatura hè generalmente a pressione di uscita, dunque ùn ci hè micca pressione differenziale in questa disposizione per permette à Plan11 di funziunà.
10. Hè ancu adupratu in casu di testa alta. In questa cundizione, u foru di a pipa hè assai necessariu.
Picculu vulume
11, da a surtita di a pompa attraversu a piastra di l'orifiziu di limitazione di u flussu è u scambiatore di calore è dopu in a cavità di sigillatura di u prucessu di ciclu.
12, da a surtita di a pompa attraversu a piastra di l'orifiziu di limitazione di u flussu è u scambiatore di calore è dopu in a cavità di sigillatura di u prucessu di ciclu.
13. Hè furnitu un tipu di lavaggio di raffreddamentu. Stu schema di lavaggio hè utilizatu per aumentà u margine di raffinazione à vapore, rispettà u limite di temperatura di l'elementu di sigillatura attaccatu, riduce a polimerizazione di coking è migliurà a lubricità (calore).
U vantaghju hè chì ùn solu furnisce un flussu di raffreddamentu, ma hà ancu una differenza di pressione sufficiente per assicurà un bonu flussu di flussu. U svantaghju hè chì u scambiatore di calore hè pesante, u latu di l'acqua di raffreddamentu hè faciule da scalà è bluccà: quandu a viscosità di u latu di u fluidu di prucessu hè assai grande, hè faciule da bluccà. Circulazione da l'uscita di a camera di sigillatura attraversu u scambiatore di calore torna à a camera di sigillatura Questa disposizione di flussu pò esse aduprata in un ambiente di temperatura più alta per minimizà u caricu termicu di u scambiatore di calore raffreddendu solu una piccula parte di u liquidu circulante.
14, adattatu per schemi di lavaggio à alta temperatura, in particulare per l'alimentazione d'acqua di caldaia è a consegna d'idrocarburi. Stu schema di lavaggio hè u schema di lavaggio standard per l'alimentazione d'acqua di caldaia à 80 °C è più.
Data di publicazione: 29 di marzu di u 2023